Šta poslovanje gubi ako nema promotivni materijal?
Gubici u poslovanju bez promotivnog materijala – Koji su gubici? Pitanje koje treba da postavi svaki direktor, bez obzira na veličinu i delatnost svoje kompanije.
Savremeno doba karakteriše veliki stepen digitalizacije. Ona je drastično promenila naše životne navike. Tako da gotovo ne postoji osoba na svetu koje ne koristi kompjuter, mobilni telefon i internet. Samim tim, i obilje društvenih mreža. Zato ne čudi što su se one u vrlo kratkom roku iz svakodnevnog života preselile u poslovni svet.
Danas, većina kompanija ima naloge na Facebooku, Instagramu ili Twitteru. Međutim, da li su oni dovoljna reklama? Gubici u poslovanju bez promotivnog materijala su veliki.
Nažalost, mnogi poslovni ljudi ih smatraju jedinim vidim oglašavanja, stavljajući u drugi plan korporativni promotivni materijal. Što je velika greška.
Verovali ili ne, u modernom poslovanju i dalje ključnu ulogu imaju promotivni kačketi, majice, poslovni planeri, hemijske olovke i mnogi drugi tradicionalni proizvodi, koji spadaju u vanvremensku reklamu.
Ukoliko još uvek niste sigurni da treba da uložite u njih, kompanija Kairos Birooprema vam skreće pažnju šta poslovanje gubi ako nema promotivni materijal.
Gubici u poslovanju bez promotivnog materijala – Prepoznatljivost
Prepozantljivost brenda direktno utiče na uspeh. To znači da će potrošači čim ugledaju logo odmah prepoznati vašu kompaniju i njene proizvode ili usluge.
Upravo ovakav efekat stvaraju promotivni pokloni. Odnosno, oni pomažu kupcima da zapamte vaš brend. Razlog za to leži u njihovoj upotrebnoj vrednosti.
Za razliku od reklame na TV, sajtu, pa i na bilbordu reklamni proizvodi ostaju duže u domovima, kancelarijama i automobilama. Mnogi od njih se koriste svakog dana, pa stalno podsećaju klijente na vašu kompaniju.
Da poslovanje, zaista, gubi prepoznatljivost ako ne koristi promotivni proizvod govore i statistički podaci. Naime, najnovija istraživanja su pokazala da 6 od 10 potrošača čuva promotivne proizvode do 2 godine. Dok čak 89 odsto njih može da se seti reklame i logotipa kompanije i nakon 2 godine po dobijanju poklona.
Smanjene su mogućnosti za proširivanje mreže kupaca
Kada dajete promotivni proizvod, vašu poruku ne vidi samo primalac. Ona se prenosi i na članove porodice, prijatelje, kolege. Čak i slučajni prolaznici mogu da vide vaš poklon. Naročito kada su u pitanju atraktivni promotivni kišobrani, tekstilni proizvodi ili, pak, shopping torbe.
Iako vaš marketing treba da bude orijentisan ka ciljnoj grupi, sticanje potencijalnih klijenata i van nje je više nego poželjno. Zapravo, svaki vlasnik želi da se njegova kompanija pominje u pozitivnom kontekstu. Na taj način se, usmenim putem, povećava i prodaja.
Gubici u poslovanju bez promotivnog materijala – Lojalni i zadovoljni klijenti
Srećni i zadovoljni kupci su oni koji se vraćaju, tj. imaju želju ponovo da kupe vaše proizvode. A ništa ih neće učiniti zadovoljnim kao promotivni materijal. Primanjem poklona ljudi se osećaju posebnim, te stvaraju dublji odnos prema vašem brendu.
Ipak, prilikom izbora proizvoda obratite pažnju na afinitete svoje ciljne grupe. Potrudite se da svoje potrošače upoznate kako biste saznali šta im je najviše potrebno. Jer, samo promotivni materijal koji se koristi donosi pozitivno mišljenja.
Veliki izbor promotivnog materijala možete pronaći u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.